
CEO
Monika Koudelková

Jmenuji se Monika Koudelková, vystudovala jsem obor oděvní a design, kterému jsem se věnovala přes 20 let, kdy jsem byla prokuristkou švýcarské firmy. Bylo to moje vypiplané miminko, kdy jsem celou firmu v České republice založila a vybudovala 50členný tým. Okolnosti bohužel přinesly úpadek výroby oděvů a čínskou konkurenci. V té době jsem bojovala s boreliózou, skončila v nemocnici a majitel převedl výrobu do Afriky – konec firmy.
„Ale co tě nezabije, to tě posílí“ a ano, můj život nebyl vždy na růžích ustlán. Odjela jsem na měsíc do Itálie uspořádat si myšlenky, rozhodila sítě na pracovní pozice a po 14 dnech jsem měla práci. Zkrátila jsem svůj restart a šup do práce. Jenže úplně jiný obor – kosmetika. Nakonec, proč ne! Krása, móda, elegance…, názor okolí, vždyť ty se na to hodíš!! Tak jsem odjela do Prahy a nastala šňůra školení, začátek určitě nebyl jednoduchý, ale jsem holka šikovná a nic jiného mi nezbývá. Nejsem zvyklá si stěžovat a ani čekat na pomoc, která mi spadne do klína. Tak jsem pracovala v tomto oboru jako obchodní zástupce a vystřídala několik světových značek. Práce mě bavila, ale některé věci bych dělala jinak. Tak jsem si koupila na hypotéku svůj vysněný domeček, kam jsem nakoupila lehátka, stolky a veškeré příslušenství a začala školit kosmetičky. Potom jsem vybudovala velkosklad a vše vedlo k mé samostatnosti, až mi jednoho dne majitel firmy, pro kterou jsem pracovala, nabídl distributorskou spolupráci. Nebylo o čem přemýšlet. Dnes se staráme o salony a studia, dodáváme zboží na práci a k prodeji, zároveň školíme na nová přístrojová ošetření. A protože ve mně stále dřímou oblečky a šatičky, které jsem dříve vymýšlela a sama šila, přišel další nápad, jak tvořit profesní oblečení pro kosmetičky, masérky, nehtařky a vlastně i pro veřejnost. Nechtěla jsem, aby tyto profese byly jen sterilní bílé barvy a už vůbec ne umělé materiály, tak dnes šijeme kalhoty, haleny a šaty z přírodních materiálů, a barev máme spousty.
Při otázce „Kde si můžu koupit vaše produkty?“ a mé odpovědi „Jen u své kosmetičky“ se zrodil nápad mít svoji vlastní značku. A tak ve spolupráci s italským doktorem, který je špička ve svém oboru, vlastní své výzkumy a laboratoře, vznikla kosmetická značka Fiore di Loto. Moje dcera mi pomáhá s grafikou a designem. Přece jen máme společnou krev, tak když se mi v hlavě zrodí nápad, vím, že ho zrealizuje dle mých představ. Sice bydlí v Německu, stará se o dvě děti, ale fakt je po mě. Nás práce baví, makáme a děláme i nemožné. FIORE DI LOTO, v překladu lotosový květ. Pro mě čistota, vůně a krása. Logo značky nebyla tak úplně náhoda, to je ale dlouhá historie, jen jsme chtěly vyjádřit jemnost, křehkost a krásu, a to se nám povedlo.
Značka FIORE DI LOTO je samozřejmě o kráse, péči ženy a produktech na pleť a tělo. Všechny produkty jsou vyrobeny tak, aby odpovídaly dnešním požadavkům ženy, ekologii, jsou určeny i pro vegetariány a vegany. Aktivní látky jsou pouze rostlinného původu a nejsou testovány na zvířatech. Obaly jsou z ekologického papíru. Moderní recyklovaný papír CRUSH s příměsí organického zbytkového materiálu získaného ze zpracování kukuřičných listů. CRUSH má certifikát FSCM, je vyroben s využitím EKOenergie, neobsahuje GMO a obsahuje 40% recyklovaného materiálu. Uhlíková stopa je snížena o 20% ve srovnání s výrobou tradičního papíru. Papír CRUSH je chráněn evropským patentem na výrobní proces i výrobek.